1. בחרו את המוצר שאהבתם ממבחר הדגמים. 🤩
2. צלמו תמונת פנים פרונטלית והעלו אותה לאתר. 📷
3. ביצוע הרכישה בצורה מאובטחת. 🌈
תעריפי משלוח עד הבית:
עלות משלוח של הזמנה שסכומה אינו עולה על 249 ₪ – תעמוד על 35 ₪ דמי משלוח .
משלוח של הזמנה שסכומה הסופי לאחר הנחות (לרבות הנחות במעמד החיוב) עולה על 249 ₪ – יהיה ללא עלות משלוח
המוצר הנרכש יסופק באמצעות חברת שילוח לבית המשתמש בין 2-5 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה, כהגדרתה לעיל. כל המשלוחים הינם בתשלום על חשבון המשתמש בהתאם לתעריפי המשלוחים המפורטים להלן, אלא אם נקבע אחרת על ידי החברה.
הנהלת החברה שומרת על זכותה לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי.
מועד אספקת המוצרים/שירותים המפורט בדף הפעולה הוא בימי עסקים הנספרים מיום ביצוע ההזמנה (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג). החברה עושה כמיטב יכולתה להקדים את מועד האספקה ו/או להתאימו לצורכי המשתמש, וזאת בכפוף למדיניות חברות ההובלה.
בכל עת ניתן לפנות אלינו בתיבת ״צור קשר״ באתר ולבקש מידע מעקב על החבילה.
כמובן! 😃
- לאחר הזמנת המוצר ובחירת האופציה ״איסוף עצמי״, יש לבחור את מיקום החנות שממנו תרצו לקבל את המוצר.
- ניתן לאסוף את המוצר החל מ-2 ימי עסקים לאחר הזמנתו, בתיאום מראש.
- כאשר המוצר יהיה מוכן, תשלח הודעת SMS המבשרת כי ניתן לאסוף את החבילה מהחנות הנבחרת.
- במהלך 14 ימי עסקים משליחת ההודעה הראשונה המעידה על מוכנות המוצר, יישלחו עד כשתי הודעות תזכורת להגיע ולאסוף אותו. לאחר תום התקופה המוצר יישלח לגריטה אלא במקרים מיוחדים בלבד ובאישור אישי במייל מהחברה.
לנוחיותכם 3 חנויות באזור המרכז מהן ניתן לאסוף את המוצרים שלכם:
ראשון לציון, פלטין 3.
חולון, שדרות דב הוז 60.
רמת-גן, הרא"ה 17.
*חשוב* לפני הגעתכם לאחד מהחנויות חובה ליצור קשר בטלפון 0503201810 לוודא כי ההזמנה אכן מוכנה וניתנת לאיסוף.
כן, עד 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה ניתן לשנות כל פרט בהזמנה (דגם, תמונה, צבע ואופן משלוח).
לביצוע שינויים יש לפנות טלפונית למספר 050-3201810.
תמונה איכותית נמדדת על פי מספר פרמטרים:
א. על התמונה להיות ברורה, לא מטושטשת/ כהה מדי/ בהירה מדי (שרופה). כך שניתן לזהות כל איבר בפנים.
ב. שלימות- על מנת שהתמונה תצא מושלמת בהדפסה, עליה להיות קודם כל שלימה.
אם התמונה של בע"ח יש לוודא כי אינה חתונה באוזניים, אם התמונה של האדם- כי אינה חתוכה במצח, כמו כן יש לכלול את השיער עד הכתפיים.
זכרו כי ככל שהתמונה תהיה יותר איכותית כך גם תהיה איכות ההדפסה!
אל דאגה- במידה והתמונה אינה לשביעות רצוננו נדאג ליצור עמכם קשר על מנת לקבל תמונה חלופית.
אל דאגה, המעצבים שלנו דואגים לחתוך את הפנים מהתמונה.
קחו בחשבון שהרקע אינו מופיע בהדפסה, במידה וישנם פריטים בתמונה שחשובים שכן יופיעו בהדפסה אנא ציינו זאת בשורת ההערות בשלב התשלום.
אנו מאפשרים לבצע הזמנה באתר עד ל-2 פרצופים חינם!
להזמנה של יותר פרצופים על הגרב יש ליצור קשר עם שירות לקוחות במספר 050-3201810.
בהחלט כן! 🤩
כל עוד תמונת הפנים תהיה איכותית.
באתר שלנו תמצאו דגמים ורקעים המיועדים למגוון חיות מחמד (מכרסמים, זוחלים, בעלי פרסה, דגים, יונקים וציפורים).
עלות ייצור הגרב כוללת עבודת עיצוב הדורשת בין היתר צריבה (גזירה) של תמונת הפנים ומיקומה על הגרב.
ניתן ליצור עמנו קשר עד 24 שעות לאחר ביצוע ההזמנה ולבקש הדמיה של הגרב.
שימו לב- הדמיה תשלח לאלו המבקשים באופן פרטני.
כמו כן יש לקחת בחשבון שההדמיה אינה אינדיקציה למיקומי הפרצוף על הגרב.
ניתן לבצע סבב תיקונים אחד על ההדמיה. לאחר מכן כל סבב יחויב בתוספת תשלום סמלית של 10 ש"ח על זמן העבודה.
את הגרביים אפשר לכבס רגיל.
אל דאגה- איכות ההדפסה הינה איכותית ביותר ואינה יורדת או דוהה בכביסות .
כמובן! 🙂
יש לכם אירוע מיוחד ואתם רוצים להפתיע במתנה מקורית?
להצעת מחיר רלוונטית להדפסה בכמות גדולה יש ליצור קשר במספר הבא 050-3201810.
ניתן לשנות את ההזמנה כ24 שעות מרגע אישורה. לאחר 24 שעות לא יהיה ניתן לבצע שינויים.
ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
מועד אחרון לביטול העסקה: ניתן לבטל את העסקה מיום הרכישה ועד תום שני ימים שלאחריו שאינם ימי מנוחה.
דמי ביטול עסקה עקב חרטה הינו: 5% או 100 ₪ (הנמוך מביניהם).
ההחזר הכספי ישלח לאמצעי התשלום ממנו בוצעה ההזמנה (אשראי או אפלקציות להעברת כספים) לכל היותר עד 14 ימים ממועד הביטול ובאותם תנאי תשלום (סכום מלא או תשלומים).
-הגרביים של גרוביז מיוצרות בהתאמה אישית ועל כן לא תתאפשרנה החזרות אלמלא המוצר אינו תואם את הזמנת הלקוח מפאת טעות אנוש של נציג החברה. במקרה כזה, על הלקוח ליצור קשר עם שירות לקוחות עד 24 שעות מרגע קבלת המוצר.
-מעבר לכך, לגרוביז יש את כל הזכויות להחליט איזה מוצר יתקבל להחלפה או להחזרה וזאת על סמך שיקולי העובדים בלבד.
-החלפה או החזרה של מוצר תיעשה באמצעות מסירה ואיסוף עצמי של הלקוח, אלא במקרה בו נפלה טעות של עובדי החברה.